قوانین و مقررات

 

بسم الله الرحمن الرحیم
قوانین و مقررات سیستم رزرو بلیط کشتی
1-      مسؤلیت درج هر گونه اطلاعات شخصی اشتباه در سایت به عهده کاربر گرامی می باشد . زیرا اطلاعات خواسته شده ضروری می باشد . به طور مثال اگر شماره کارت ملی اشتباه ثبت شود ، این شماره در بلیط نوشته می شود و در موقع سوار شدن به کشتی ، باید شماره مندرج در بلیط با شماره کارت ملی مسافر یکسان باشد .
2-      شماره تلفن و شماره تلفن همراه برای اطلاع رسانی به مسافر در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است لذا مسؤلیت ثبت شماره تلفن اشتباه به عهده ی کاربر محترم می باشد .
3-      آدرس کامل پستی برای مکاتبه و ارسال اشیاء مفقود شده ی احتمالی به مسافرین محترم ، در نظر گرفته  شده است ، بدیهی است درصورتی که آدرس پستی صحیح نباشد امکان ارسال وجود نخواهد داشت .
4- هزینه کنسلی بلیط تا قبل از رسیدن تاریخ حرکت صفر ( رایگان ) میباشد.
5-      بلیط صادر شده تا 24 ساعت قبل از تاریخ حرکت ، قابلیت تغییر یا کنسل شدن را دارد و در روز حرکت بابت هزینه خسارت جمعاً 15 درصد قیمت بلیط کسر می شود و بقیه مبلغ به کاربر بر می گردد یا به اعتبار او افزوده می شود .
6-      هزینه کنسلی بلیط تفریحی و لندیگراف ( حمل خودرو )در تاریخ حرکت حد اکثر 40 % قیمت بلیط می باشدو فقط 60 % قیمت بلیط به خریدار برگشت داده میشود.
7-      در صورتی که به دلیل شرایط جوی ، یا مشکلات فنی پیش آمده ، کشتی نتواند در ساعت مقررحرکت نماید ، این شرکت هیچ مسؤلیتی در قبال تاخیر ، تعجیل یا توقف حرکت کشتی ها ندارد .معمولاً با ارسال پیام کوتاه و تماس تلفنی به مسافر اطلاع داده میشود تا تاریخ سفرخود را تغییر دهد و دراین صورت هزینه کنسلی بلیط و تغییر تاریخ رایگان میباشد.
8-      در صورتی که حرکت کشتی لغو شود ، بلیط باطل می شود و مبلغ بلیط ، حد اکثر ظرف مدت 72 ساعت به حساب مسافر واریز می شود .
9-      در صورت تاخیر مسافر ، در رسیدن به بندرگاه ، این شرکت هیچ مسؤلیتی در قبال جاماندن مسافرندارد ، لذا در بلیط نوشته شده مسافرمحترم 1 ساعت قبل از ساعت حرکت در سالن انتظار بندرگاه حضور بهم رسانند .
مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
ورود به سایت
ایمیل          
کلمه عبور   

ثبت نام کاربر جدید
فراموش کردن رمز عبور
به سیستم رزرو بلیط کشتی خوش آمدید

به اولین سیستم رزرو آنلاین بلیط کشتی و لندیگرافت خوش آمدید

امید است بتوانیم با استفاده از این سامانه کمک موثری در حل مشکلات مردم در تهیه ی بلیط کشتی های مسافربری یا کشتی های حمل خودرو انجام داده باشیم .

درصورت وجود مشکل با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است