سفر به جزیره قشم

برای حرکت به سمت جزیره ی قشم از دو مسیر قابل دست رسی است :

الف - مسیر بندرعباس به قشم ( اسکله ی  مسافربری شهید حقانی ). کافی است ابتدا وضعیت جوی را مطالعه نموده و در صورت مناسب بودن هوا روز سفر را مشخص نموده و به صورت حضوری بلیط در داخل اسکله تهیه نمایید.در صورت خرابی دریا و مواج شدن خلیج فارس ، این مسیر به طور موقت با توجه به شدت هوا بین 1 ساعت تا چند روز بسته می شود.

ب- مسیر بندر پل به بندر لافت جزیره ی قشم ، سپس طی مسافت تقریبی 70 کیلومتر در داخل جزیره برای رسیدن به شهر قشم .ازاین بندر می توان خوردو را با کشتی های لندینگ کرافت حمل نموده و با ماشین شخصی به جزیره مسافرت نمود و هیچ محدودیتی برای نوع خودرو وجود ندارد و حرکتها معمولا 24 ساعته  است قطع نمی شود.بندر پل در 10 کیلومتری شرق بندرخمیر و تقریبا 60 کیلومتری غرب بندرعباس واقع است و  جاده ی بندرعباس به بندرلنگه قابل دسترسی است.مسافرانی که از از سمت بندرلنگه به بندرعباس در حرکت هستند می توانند ابتدا بندرپل را بازدید نمایند.در ایام نوروز گاهی اوقات صف های چند کیلومتری تشکیل می شودبرای نوبت حمل خودرو به جزیره .

نكته : در ایامی که دریا به دلیل مواج بودن بسته میشود مسافران می توانند از مسیر بندر پل به جزیره ی قشم سفر نمایند.

 

 

مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
ورود به سایت
ایمیل          
کلمه عبور   

ثبت نام کاربر جدید
فراموش کردن رمز عبور
به سیستم رزرو بلیط کشتی خوش آمدید

به اولین سیستم رزرو آنلاین بلیط کشتی و لندیگرافت خوش آمدید

امید است بتوانیم با استفاده از این سامانه کمک موثری در حل مشکلات مردم در تهیه ی بلیط کشتی های مسافربری یا کشتی های حمل خودرو انجام داده باشیم .

درصورت وجود مشکل با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است