سفر به جزیره کیش

دسترسی به جزیره ی زیبای کیش از سه مسیر امکان پذیر است:

الف - بندرلنگه به جزیره ی کیش :

بندرلنگه در شرق جزیره ی کیش واقع است.فاصله ی تقریبی 80 مایل دریایی با بندرلنگه دارد و کشتی های مختلف بین 2 تا 5 ساعت این مسافت را طی می نمایند . مهمترین مزیت این بندر ،حرکت کشتی ها در صورت موجود ،طبق ساعت تعیین شده و طولانی بودن مسیر برای تفریح بیشتر و عبور از کنار جزایر زیبای فرور و بنی فرور ، مشاهده ی کشتی های باری نفت کش در مسیر می باشد.

ب- بندرچارک به جزیره ی کیش :

بندرچارک حدودا 18 مایل دریایی با کیش فاصله دارد.و موقعیت بندرگاه سبب شده در موقع خراب شدن دریا به دلیل زاویه ی مناسب  نسبت به حرکت موج دریا، کشتی  های بزرگ  بتوانند در شرایط کمی نا مساعد   عملیات انتقال مسافر را انجام دهند. در حالی که دیگر بنادر  به دلیل معروض شدن کشتی در برابر امواج دریا و خطر واژگونی آنها ، مجبور می شوند سفر را لغو نمایند.کشتی هایی که در این مسیر در حال تردد هستند پیشتر از مسیرهای دیگر است.

ج-بندرآفتاب به جزیره ی کیش :

نزدیک ترین فاصله با جزیره ی کیش دارد.حدود 8 مایل ، به دلیل عمیق بودن آب اسکله ، کشتی های بزرگ مشکلی برای پهلو گیری با اسکله ندارند.برای رسیدن به بندر آفتاب حتما باید از شهر بندر چارک عبور نمایید.این بندر در 35 کیلومتری غرب بندرچارک واقع است.در حال حاضر کشتی های حمل خودرو بیشتر فعالیت دارند.و کشتی مسافربری تردد ندارد.و احتمالادر ایام پیک شاید فعال بشود.

برای اطلاع از سفرهای تفریحی و تورهای دریایی در سایت www.asaltour.com جستجو نموده و یا تماس تلفنی حاصل نمایید.

مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
مبدا حرکت       
مقصد حرکت    
نام کشتیرانی  
انتخاب تاریخ     

راهنمای استفاده از سایت
قوانین و مقررات
ورود به سایت
ایمیل          
کلمه عبور   

ثبت نام کاربر جدید
فراموش کردن رمز عبور
به سیستم رزرو بلیط کشتی خوش آمدید

به اولین سیستم رزرو آنلاین بلیط کشتی و لندیگرافت خوش آمدید

امید است بتوانیم با استفاده از این سامانه کمک موثری در حل مشکلات مردم در تهیه ی بلیط کشتی های مسافربری یا کشتی های حمل خودرو انجام داده باشیم .

درصورت وجود مشکل با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر

نماد اعتماد الکترونیک

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است